ПЛАН ЗАХОДІВ
щодо профілактики булінгу та попередження суїцидальної поведінки
в учнівському середовищі на 2025–2026 н.р.
| № | Назва заходу | Термін проведення | З ким проводиться |
|---|---|---|---|
| 1 | Тренінг «Стоп булінг! Як діяти у складних ситуаціях» | Вересень | 5–11 кл. |
| 2 | Година спілкування «Ми різні — ми рівні» | Вересень | 1–4 кл. |
| 3 | Батьківські збори-дискусія «Як розпізнати булінг: сигнали, на які варто звернути увагу» | Вересень | Батьки учнів 1–11 кл. |
| 4 | Анкетування «Психологічний мікроклімат класу» | Жовтень | 4–11 кл. |
| 5 | Тренінг «Безпечне спілкування в Інтернеті. Кібербулінг – міфи та реальність» | Жовтень | 6–9 кл. |
| 6 | Перегляд та обговорення короткометражного фільму «Слова мають силу» | Листопад | 5–8 кл. |
| 7 | Акція «16 днів проти насильства» (інформаційні стенди, флешмоб «Ми проти насильства») | Листопад–Грудень | 1–11 кл. |
| 8 | Тренінгове заняття «Як подолати агресію мирним шляхом» | Грудень | 7 кл. |
| 9 | Індивідуальні консультації психолога для учнів | Протягом року | За запитом |
| 10 | Тренінг для педагогів «Профілактика професійного вигорання. Емоційна підтримка учнів» | Січень | Педагоги |
| 11 | Відеолекторій «Скажи життю “Так!”» (профілактика суїцидальної поведінки) | Лютий | 9–11 кл. |
| 12 | Гра-дискусія «Вирішуємо конфлікти разом» | Лютий | 5–7 кл. |
| 13 | Тренінг «Я маю право на повагу» | Березень | 3–4 кл. |
| 14 | Психологічна діагностика емоційного стану учнів (виявлення «групи ризику») | Березень-Квітень | 5–11 кл. |
| 15 | Бесіда «Життя – найвища цінність» | Квітень | 6–9 кл. |
| 16 | Виховна година «Безпечне коло спілкування: друзі, довіра, підтримка» | Квітень | 1–6 кл. |
| 17 | Консультації для батьків «Як підтримати дитину у кризовій ситуації» | Протягом року | Батьки |
| 18 | Психологічна підтримка учнів під час підготовки до іспитів | Травень | 9, 11 кл. |
| 19 | Тренінг «Ми обираємо життя» | Травень | 8–11 кл. |
| 20 | Підсумкове опитування «Почуваюся безпечно у школі» | Травень | 1–11 кл. |
ПЛАН ЗАХОДІВ
ЩОДО ПРОФІЛАКТИКИ БУЛІНГУ ТА ПОПЕРЕДЖЕННЯ СУЇЦИДАЛЬНОЇ
ПОВЕДІНКИ В УЧНІВСЬКОМУ СЕРЕДОВИЩІ
на І семестр 2024-2025 н.р.
| № | Назва заходу | Термін проведення | З ким проводиться |
| 1. | Тестування «Визначення групи ризику дітей, схильних до суїциду». | Вересень | 6-11 кл. |
| 2. | Міні-тренінг «Як навчити дітей безпечної поведінки в Інтернеті». | Вересень | 2-4 кл. |
| 3. | Поради «Як допомогти дітям упоратися з булінгом». | Протягом семестру | 1-11кл. |
| 4. | Корисні правила-поради для профілактики і подолання кібербулінгу. | Протягом семестру | 7-9 кл. |
| 5. | Перегляд відео презентацій «Булінг в школі. Як його розпізнати»,«Кібербулінг або агресія в інтернеті:Способи розпізнання і захист дитини». | Жовтень | 3-4 кл. |
| 6. | Бесіда – тренінг «Віртуальний терор: тролінг і кібербулінг». | Жовтень | 6-8 кл. |
| 7. | Профілактичні бесіди на тему «Як протидіяти булінгу в шкільному середовищі ». |
Протягом семестру |
1-11 кл. |
| 8. | Бесіда –тренінг «Віртуальний терор: тролінг і кібербулінг». | Жовтень-Листопад | 6-8кл. |
| 9. | Моніторинг поведінки учнів щодо проявів емоційної нестабільності з метою подальшої роботи з дітьми
«групи ризику», протидії булінгу. |
Протягом семестру | 5-11 кл. |
| 10. | Виховні години «Гра власним життям». | Листопад | 7-9 кл. |
| 11. | Виховні години «Ми обираємо життя» (попередження суїциду). | Листопад | 6-9 кл. |
| 12. | Тренінгові заняття «Профілактика булінгу в учнівському середовищі». | Листопад-Грудень | 5-11 кл. |
| 13. | Тренінг «Конфлікт та їх шляхи вирішення». | Грудень | Учні 8 класу |
| 14. | Індивідуальні та групові консультації з особистих проблем | Грудень | Учні школи
|
| 15. | Онлайн-просвіта:
«Поговоримо відверто. Булінг. Кібербулінг |
Протягом семестру | 5-11 кл. |
ПЛАН ЗАХОДІВ
ЩОДО ПРОФІЛАКТИКИ БУЛІНГУ ТА ПОПЕРЕДЖЕННЯ СУЇЦИДАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ В УЧНІВСЬКОМУ СЕРЕДОВИЩІ
на ІІ семестр 2023-2024 н.р.
| № | Назва заходу | Термін проведення | З ким проводиться |
| 1. | Тестування «Визначення групи ризику дітей, схильних до суїциду». | Лютий | 6-11 кл. |
| 2. | Міні-тренінг «Як навчити дітей безпечної поведінки в Інтернеті». | Лютий | 2-4 кл. |
| 3. | Поради «Як допомогти дітям упоратися з булінгом». | Протягом семестру | 1-11кл. |
| 4. | Корисні правила-поради для профілактики і подолання кібербулінгу. | Протягом семестру | 7-9 кл. |
| 5. | Перегляд відео презентацій «Булінг в школі. Як його розпізнати»,«Кібербулінг або агресія в інтернеті:Способи розпізнання і захист дитини». | Березень | 3-4 кл. |
| 6. | Бесіда – тренінг «Віртуальний терор: тролінг і кібербулінг». | Квітень | 6-8 кл. |
| 7. | Профілактичні бесіди на тему «Як протидіяти булінгу в шкільному середовищі ». |
Протягом семестру |
1-11 кл. |
| 8. | Бесіда –тренінг «Віртуальний терор: тролінг і кібербулінг». | Березень-квітень | 6-8кл. |
| 9. | Моніторинг поведінки учнів щодо проявів емоційної нестабільності з метою подальшої роботи з дітьми
«групи ризику», протидії булінгу. |
Протягом семестру | 5-11 кл. |
| 10. | Виховні години «Гра власним життям». | Березень-квітень | 7-9 кл. |
| 11. | Виховні години «Ми обираємо життя» (попередження суїциду). | Травень | 6-9 кл. |
| 12. | Тренінгові заняття «Профілактика булінгу в учнівському середовищі». | Червень | 5-11 кл. |
ПЛАН ЗАХОДІВ
ЩОДО ПРОФІЛАКТИКИ БУЛІНГУ ТА ПОПЕРЕДЖЕННЯ СУЇЦИДАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ В УЧНІВСЬКОМУ СЕРЕДОВИЩІ
на І семестр 2023-2024 навчального року
| № | Назва заходу | Термін проведення | З ким проводиться |
| 1. | Тренінгове заняття «Профілактика булінгу в учнівському середовищі». | Вересень | 5-11кл. |
| 2. | Профілактика конфліктних ситуацій «учень – учень», «учень – батьки», «учень – вчитель», «учитель – батьки» | Протягом семестру | 1- 11 класів |
| 3. | Індивідуальні консультації з питань взаємовідносин з учнями, вчителями, вихователями. | Протягом семестру | 1-11 кл. |
| 4. | Індивідуальні та групові консультації з особистих проблем (за запитом). | Протягом семестру | 1-11 кл.
|
| 5. | Тестування «Визначення групи ризику дітей, схильних до суїциду». | Жовтень-Листопад | 7-11 кл. |
| 6. | Тренінг «Конфлікт та їх шляхи вирішення». | Листопад | Учні 8 кл. |
| 7. | Поради «Як допомогти дітям упоратися з булінгом». | Протягом семестру | 1-11кл. |
| 8. | Години спілкування на тему: «Кібербулінг». | Протягом семестру | 7-11кл. |
| 9. | Корисні правила-поради для профілактики і подолання кібербулінгу. | Протягом семестру | 9-10 кл. |
| 10. | Проведення Акції «16 днів проти насилля». | Листопад – Грудень | 1-11 кл. |
| 11. | Бесіда –тренінг «Віртуальний терор: тролінг і кібербулінг». | Грудень | 6-8 кл. |
| 12. | Міні-тренінг “Як навчити дітей безпечної поведінки в Інтернеті”. |
Грудень |
2-4 кл. |
| 13. | Тренінг: «Знайте свої права» | Листопад – Грудень | 6 – 7 кл. |
| 14. | Лекції: «Що робити, коли з мене знущаються». | Грудень | 5-6 кл. |
| 15. | Тренінг для 4 класу “Ми всі різні – ми всі рівні”. | Листопад – Січень | Учні 4 кл. |
| 16. | Перегляд відео презентацій: «Булінг в школі. Як його розпізнати»,«Кібербулінг або агресія в інтернеті:Способи розпізнання і захист дитини». | Січень -Лютий | 5-11кл. |
ПЛАН ЗАХОДІВ
ЩОДО ПРОФІЛАКТИКИ БУЛІНГУ ТА ПОПЕРЕДЖЕННЯ СУЇЦИДАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ
В УЧНІВСЬКОМУ СЕРЕДОВИЩІ
на ІІ семестр 2022-2023 н.р.
| № | Назва заходу | Термін проведення | З ким проводиться |
| 1. | Тестування «Визначення групи ризику дітей, схильних до суїциду». | Лютий | 6-11 кл. |
| 2. | Міні-тренінг «Як навчити дітей безпечної поведінки в Інтернеті». | Лютий | 2-4 кл. |
| 3. | Поради «Як допомогти дітям упоратися з булінгом». | Протягом семестру | 1-11кл. |
| 4. | Корисні правила-поради для профілактики і подолання кібербулінгу. | Протягом семестру | 7-9 кл. |
| 5. | Перегляд відео презентацій «Булінг в школі. Як його розпізнати», «Кібербулінг або агресія в інтернеті: Способи розпізнання і захист дитини». | Березень | 3-4 кл. |
| 6. | Профілактичні бесіди на тему «Як протидіяти булінгу в шкільному середовищі ». |
Протягом семестру |
1-11 кл. |
| 7. | Бесіда –тренінг «Віртуальний терор: тролінг і кібербулінг». | Березень-квітень | 6-8кл. |
| 8. | Моніторинг поведінки учнів щодо проявів емоційної нестабільності з метою подальшої роботи з дітьми
«групи ризику», протидії булінгу. |
Протягом семестру | 5-11 кл. |
| 9. | Виховні години «Гра власним життям». | Березень-квітень | 7-9 кл. |
| 10. | Виховні години «Ми обираємо життя» (попередження суїциду). | Травень | 6-9 кл. |
| 11. | Тренінгові заняття «Профілактика булінгу в учнівському середовищі». | Червень | 5-11 кл. |
ПЛАН ЗАХОДІВ
ЩОДО ПРОФІЛАКТИКИ БУЛІНГУ ТА ПОПЕРЕДЖЕННЯ СУЇЦИДАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ
В УЧНІВСЬКОМУ СЕРЕДОВИЩІ
на 2023-2024 навчальний рік
| № | Назва заходу | Термін проведення | З ким проводиться |
| 1. | Тренінгове заняття «Профілактика булінгу в учнівському середовищі». | Вересень | 5-11кл. |
| 2. | Профілактика конфліктних ситуацій «учень – учень», «учень – батьки», «учень – вчитель», «учитель – батьки» | Вересень- Травень | 1- 11 класів |
| 3. | Індивідуальні консультації з питань взаємовідносин з учнями, вчителями, вихователями. | Вересень – Травень | 1-11 кл. |
| 4. | Індивідуальні та групові консультації з особистих проблем (за запитом). | Протягом року | 1-11 кл.
|
| 5. | Тестування «Визначення групи ризику дітей, схильних до суїциду». | Жовтень-Листопад | 7-11 кл. |
| 6. | Тренінг «Конфлікт та їх шляхи вирішення». | Листопад | Учні 8 кл. |
| 7. | Поради «Як допомогти дітям упоратися з булінгом». | Протягом року | 1-11кл. |
| 8. | Години спілкування на тему: «Кібербулінг». | Протягом року | 7-11кл. |
| 9. | Корисні правила-поради для профілактики і подолання кібербулінгу. | Протягом року | 9-10 кл. |
| 10. | Проведення Акції «16 днів проти насилля». | Листопад – Грудень | 1-11 кл. |
| 11. | Бесіда –тренінг «Віртуальний терор: тролінг і кібербулінг». | Грудень | 6-8 кл. |
| 12. | Міні-тренінг “Як навчити дітей безпечної поведінки в Інтернеті”. |
Грудень |
2-4 кл. |
| 13. | Тренінг: «Знайте свої права» | Листопад – Грудень | 6 – 7 кл. |
| 14. | Лекції: «Що робити, коли з мене знущаються». | Грудень | 5-6 кл. |
| 15. | Тренінг для 4 класу “Ми всі різні – ми всі рівні”. | Листопад – Січень | Учні 4 кл. |
| 16. | Перегляд відео презентацій: «Булінг в школі. Як його розпізнати»,«Кібербулінг або агресія в інтернеті:Способи розпізнання і захист дитини». | Січень -Лютий | 5-11кл. |
| 17. | Вирішення особистих проблем взаємодії в сім’ї «Як порозумітися з батьками»; «Як реагувати на крики» з однолітками, дорослими в колективі. | Протягом року | 1-11 кл. |
| 18. | Перегляд відеороликів: «Нік Вуйчич про булінг у школі», «Зупиніться!!! Моя історія про булінг і кібербулінг». | Протягом року | 1-11кл. |
| 19. | Тренінг: «Поняття насильства. Термінологія та види насильства». | Березень | Учні 7 кл. |
| 20. | Бесіда –тренінг «Віртуальний терор: тролінг і кібербулінг». | Березень-Квітень | 6-8 кл. |
| 21. | Моніторинг поведінки учнів щодо проявів емоційної нестабільності з метою подальшої роботи з дітьми
«групи ризику», протидії булінгу. |
Протягом року | 4-11 кл. |
| 22. | Профілактичні бесіди «Життя людини-найвища цінність». | Протягом року | 1-11 кл. |
| 23. | Виховні години «Гра власним життям». | Квітень – Травень | 7-9 кл. |
| 24. | Тренінгові заняття «Профілактика булінгу в учнівському середовищі». | Травень | 5-11 кл. |
| 25. | Виховні години «Ми обираємо життя» (попередження суїциду). | Травень | 9-11 кл. |
ПЛАН ЗАХОДІВ
ЩОДО ПРОФІЛАКТИКИ БУЛІНГУ ТА ПОПЕРЕДЖЕННЯ СУЇЦИДАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ
В УЧНІВСЬКОМУ СЕРЕДОВИЩІ
на І семестр 2022-2023 навчальний рік
| № | Назва заходу | Термін проведення | З ким проводиться |
| 1. | Тренінгове заняття «Профілактика булінгу в учнівському середовищі». | Вересень | 5-11кл. |
| 2. | Імітаційна гра для молодших школярів «Якщо тебе ображають». | Жовтень | 1-4 кл. |
| 3. | Тестування «Визначення групи ризику дітей, схильних до суїциду». | Жовтень-Листопад | 6-11 кл. |
| 4. | Поради «Як допомогти дітям упоратися з булінгом». | Протягом семестру | 1-11кл. |
| 5. | Години спілкування на тему: «Кібербулінг». | Протягом семестру | 7-11кл. |
| 6. | Корисні правила-поради для профілактики і подолання кібербулінгу. | Протягом семестру | 9-11кл. |
| 7. | Перегляд відео презентацій: «Булінг в школі. Як його розпізнати»,«Кібербулінг або агресія в інтернеті:Способи розпізнання і захист дитини». | Листопад-Грудень | 5-11кл. |
| 8. | Перегляд відеороликів: «Нік Вуйчич про булінг у школі», «Зупиніться!!! Моя історія про булінг і кібербулінг». | Протягом семестру | 1-11кл. |
| 9. | Імітаційна гра для учнів «Насильство – це…». | Грудень | 4- кл. |
| 10. | Міні-тренінг “Як навчити дітей безпечної поведінки в Інтернеті”. |
Грудень |
2-4 кл. |
| 11. | Бесіда –тренінг «Віртуальний терор: тролінг і кібербулінг». | Грудень | 6-8кл. |
| 12. | Моніторинг поведінки учнів щодо проявів емоційної нестабільності з метою подальшої роботи з дітьми
«групи ризику», протидії булінгу. |
Протягом семестру | 1-11 кл. |
| 13. | Профілактичні бесіди «Життя людини-найвища цінність». | Протягом семестру | 1-11 кл. |



